• voordelig geprijsd
  • minimaal 60 dagen proeftijd
  • audicien aan huis
  • 1 prijs voor alle zorgverzekeringen

Bij onze winkel in Lemmer of het servicepunt bij Heikoop optiek in Smilde, zitten onze audiciens voor u klaar uw oren te testen, hoortoestellen aan te passen,  te adviseren over hoortoestellen, hoorhulpmiddelen en gehoorbescherming en het geven van uitgebreide service.

Keuzemodule

Wanneer u een hoortoestel in de winkel aangepast wilt hebben, kiest u in de keuzemodule voor de optie ‘Winkel’. Vervolgens doorloopt u de rest van de keuzemodule, selecteert u de gewenste hoortoestellen en vult u uw gegevens in . Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, nemen wij zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 48 uur contact met u op, om een afspraak acheter du cialis en ligne te maken. Dit kan zijn voor een intake, maar indien nodig ook voor een uitgebreide hoortest.

Keel Neus en Oor Arts (KNO)

Als StAr gecertificeerde audicien zijn wij verbonden aan vele regels. Een aantal van deze regels zijn gericht op het wel of niet doorsturen van u als klant naar een KNO-arts. Aan de hand van de hoortesten die wij bij u afnemen in onze winkel, zijn wij in een aantal gevallen verplicht door te sturen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een verschil tussen links en rechts (asymmetrie) of een slechter spraakverstaan dan verwacht vanuit het audiogram (pieptest). Een doorverwijzing is een voorzorgsmaatregel, om een eventuele medische reden van het verschil uit te kunnen sluiten en het wil dus niet zeggen dat er iets aan de hand is. Voor een afspraak bij de KNO-arts heeft u een doorverwijsbrief van uw huisarts nodig, om deze aan te vragen krijgt u van ons het audiogram mee met hierop aangegeven waar het om gaat. Van de KNO-arts krijgt u uiteindelijk een recept voor 1 of 2 hoortoestellen, waarmee wij weer verder kunnen met de aanpassing en de proef.

Intake

Tijdens het intakegesprek stellen wij u een aantal vragen om uw situatie zo volledig mogelijk in kaart te brengen. Daarnaast wordt u gevraagd om de Amsterdamse vragenlijst in te vullen. Dit is een vragenlijst van de zorgverzekering in in zekere mate uw categorie en daarmee uw vergoeding bepaald. Wilt u meer weten over de AVL? Klik hier. Aan het einde van het gesprek wordt uw hoortoestelkeuze besproken en geven wij u advies en maken we een afspraak voor de aanpassing. (+/-40 min)

Aanpassing en proef

Afhankelijk van uw hoortoestel keuze beginnen we vervolgens zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 weken met de aanpassing en daarmee de proef. Tijdens de proefperiode hebben we wekelijks een controle moment, waarin we de instelling van de hoortoestellen naar uw wensen op basis van de ervaring in uw eigen omgeving. We gaan hiermee net zo lang door tot u tevreden bent! Wij hebben dus geen limiet op de proefperiode, maar bekijken iedere proef afzonderlijk, of het nu gaat om 3 of 30 afspraken, wij gaan voor het allerbeste resultaat!

Eindcontrole en afronding

Wanneer u tevreden bent ronden we de proef af. Tijdens deze eindcontrole doen we een test met woorden in de vrije veld modus en ronden we al het benodigde papierwerk voor onder ander de zorgverzekering af. Tijdens deze laatste afspraak van de proef wordt u ook gevraagd de betaling te doen, dit kan met pin, contant of op rekening.

Service

Wanneer de proef is afgesloten, betekent dat niet dat u niet meer langs kunt komen. Sowieso krijgt u van ons ieder jaar (5 jaar lang) een oproep voor de jaarlijkse service controle. Maar natuurlijk bent u altijd van harte welkom voor het bijstellen van de hoortoestellen, schoonmaken en alle andere zaken!

scarpe hogan outlet scarpe hogan outlet scarpe hogan outlet scarpe hogan outlet scarpe hogan outlet scarpe hogan outlet louboutin pas cher louboutin pas cher louboutin pas cher louboutin pas cher louboutin pas cher louboutin pas cher barbour pas cher barbour pas cher barbour pas cher barbour pas cher barbour pas cher golden goose saldi golden goose saldi golden goose saldi golden goose saldi golden goose saldi