Klachten?

Wij proberen er alles aan te doen om kwaliteit te leveren, zowel gericht op producten als op onze service. Mocht u hierover toch niet tevreden zijn, dan willen we u vragen zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons te melden. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 2 werkdagen een reactie.

Er zijn verschillende manieren om uw klacht bij ons kenbaar te maken, wij adviseren de volgende opties in aangegeven volgorde te doorlopen:

Bel onze klantenservice (0514-76 90 26). Wij proberen dan uw klacht zo spoedig mogelijk en naar tevredenheid op te lossen.
Bent u niet tevreden met de geboden oplossing, stuur dan een E-mail met uw klacht naar info@hulpbijhoren.nl. Wij zullen vervolgens uw klacht opnieuw beoordelen en proberen een andere oplossing te bieden.
Als u na deze stappen nog steeds niet tevreden bent met de oplossing, dan kunt u uw klacht melden bij het Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. U kunt voor meer informatie klikken op de volgende link: Webshop Keurmerk. Hier vindt u tevens informatie over de geschillencommissie van Webshop Keurmerk.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.